Tändsticksask

Idag har jag vart hos min jobbarkompis Åsa och pysslat lite. Blev inte så mycket pyssel gjort, blev mycket prat och skratt istället =)
Är mycket roligare sitta några styckna och pyssla än och sitta själv här hemma. För man kan hjälpa varandra och även prata och skratta under tiden =)

Men blev iallafall en tändsticksask till mamma. Hon tänder jämt mycket ljus på altanen på sommrarna, och då är de roligare och ha ett roligt motiv på asken än den blå/gula eller va de annars är på asken.


En liten somrig ask...
Har andvänt mig av sandpapper så de liknar och känns som strand. Va Kajjo som kom på den fiffiga idén, som jag var snabb och härma =)


Kommentarer
Postat av: vera

åh vilken fin....

2010-06-01 @ 09:23:38
Postat av: C

hon är finurlig den där Kajjo =)

2010-06-04 @ 14:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0