Helg

Igår hade jag och P en riktig slappar dag. Vi satt i soffan HELA dagen =)
Vi såg oss igenom 7 st filmer som vi hade på dvd + körslaget + 1 film som gick på TV.. så de kan man lugnt säg att de va en riktig slappar dag, eller hur? =)

Idag har vi vart i GBG..
Fick pengar i födelsedagspaket av P, mamma, pappa o syster till och köpa en assistent, så vi va på Netonnet och köpte en till mig =)
Har viljat ha en sån jätte länge, så nu har jag äntligen fått det..
Så nu kan de bakas ordentligt... =)


Självklart är den svart oxå :)

Vi va även på Allum i Partille för jag ville till Åhlens för att kolla enfärgat svart tjockt tyg, för jag ska sy ny gardin till sovrummet som även ska fungera som rullgardin. Men fanns inget där.. Så jag får leta vidare. Får åka till Skövde nån dag till Hem o hobby, för de brukar ju ha möe tyg där.


Kommentarer
Postat av: Carro

Avis som fan är jag.

2010-05-02 @ 21:00:42
Postat av: Malin Longborn

Hej rara du! Så nu har du din älskade assistent. De är så grymt bra! Vi hade en sån i USA och det är en sak jag kommer önska mig när jag blir stor ;) Fick en mixer sist iaf.



Ja nu har jag bakat kakan igen och den är riktigt god. Den är inte så farlig som den låter ;) Har man julkryddor i så smakar den som mjukpepparkaka ungefär. Den jäser ganska bra och blir stor så igår fick Liza & Johan med sig en rejäl bit + att jag mumsade ganska rejält igår + att jag ändå har kvar en bit lagom till tvåmannafika ;)



Hoppas du hittar tyg och jäklar så många filmer det blev! Härligt! Någon bra?



Var rädd om dig och hojta om du vill ta en fika eller så någon kväll eller dag när du är här. Slutar 17 må-on, är ledig torsdagar o på fredagar går ja lite i skolan.. Grattis i efterskott! Kram!

2010-05-03 @ 08:23:05
URL: http://annamalinska.blogg.se/
Postat av: angelica

Hej du sån msk vill jag med ha, vad är det för pris på en sån?

Att du inte tröttnar på svart=)

Har du kollat på tyger på kristinedal, dom har ju en hel del.

2010-05-03 @ 13:53:02
URL: http://ajjedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0