Ledig...

Har jobbat 9 dagar i rad nu, men imorgon har jag en ledig dag =)
Ska bli skönt och få lite sovmorgon, och ingen väckarklocka som ringer.. Fast bara för de så kommer jag säkert vakna tidigt och inte kunna somna om.. Men man kan ju alltid hoppas att man får sova iallafall..

Har gått rätt bra och jobbat så många dagar, för dagarna har gått ganska fort. Nu börjar alla höstvaror komma in, så de är mycket och packa upp.
Igår fick jag göra skylt fönster =) Va riktigt kul. Förr gjorde jag de varannan vecka, men nu blir de bara 1 ggr per år. Så man får ta tillvara på de tillfällena..

Imorgon måste jag fixa kort till mitt körkort, för de går ut snart. Kan inte fatta att jag har haft körtkort i 10 år!!! O ändå kör jag lika illa/fort.. tycker att jag borde ha lärt mig vid detta laget. Men icke då =)

I förrgår natt vakna vi av att vi hörde något droppande i hallen. P gick då upp, o såg hur de droppade i hallen från taket. Vi har betong tak, så vi tyckte de va konstigt att de droppa igenom, men va intil innerväggen, så de va väl nån liten springa där. Då visar de sig att tätningen runt ventalationen på taket inte va tillräkligt tät. Men nu ikväll har P vart på taket, så nu är de fixat =)

Nu har jag precis beställt från taxfreekatalogen inför Turkiet resan. BARA 8 dagar kvar..  =)   =)   =)
Blev 2 whiskey flaskor till P och bacardi till mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0