Födelsedag!

Idag är de min födelsedag, fast inte så länge till...

Om några minuter är jag född.. närmare sagt 23:51.. så snart blir jag gammmmal.. Ush.. vill inte blir äldre.

Idag har Kajjo vart här en sväng så vi har käkat och så hjälpte hon mig och spritsa muffinsar. Fick även paket, som jag alldeles strax ska gå och öppna, har inte hunnit än..
Sen har jag jobbat en sväng. Va inte så mycket folk, men hade ytor och göra, så tiden gick fort.
Sen va vi och fira min födelsedag hos Mamma och pappa..

Känns inte som man fyller år längre, är som en vanlig dag, undra varför de är så och inte är som när man va liten när man knappt kunde somna på kvällen innan av alla spänning..

Nu sitter jag här med datan i knät och ögonen går i kors, så nu ska jag nog gå och krama kudden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0