April 29, 2010

Va några dagar sedan jag uppdatera, men har inte hänt nåt direkt här hemma. Förutom att P ä sjuk. Han åkte hem i måndags från jobbet och vart hemma sen dess och är nog hemma imorgon med. Feber o ont i halsen.. Hört flera som har de, så de ä väl nåt som går..
Hoppas verkligen att jag inte får de bara. Sist jag blev förkyld hängde de i över 1 månad, och så vill ja inte ha de igen. USH..

Har inte gjort så möe hemma nu när P är hemma, utan jag har legat och tittat på film jag. Gått igenom lite DVD boxar o lite osedda filmer..

Försöker resa mig från soffan för att gå ut och baka. men har ont i fötter och ben efter att har jobbat idag.. Är inte alls van och gå så mycket.

Tänkte göra repriser på bakverk som har vart populära. Så ska göra nougatrutor och morotsmuffins. Tänkte bjuda på de på jobbet imorgon..

 


Kommentarer
Postat av: Malin Longborn

De där nougatkakorna ser MAGISKT goda ut!

2010-05-03 @ 08:25:11
URL: http://annamalinska.blogg.se/
Postat av: Nath

tjusiga baksaker =)

2010-05-04 @ 10:07:27
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0